Wednesday, June 9, 2010

Penganggur yg disayangi..

Dah lebih sebulan aku still tanam anggur kat uma..
But i'm still using my 50% effort to find my dream job starting from last 3 days..lg 50% aku simpan..why?hurm..
Korang jangan ingat aku duk uma goyang kaki tau..
aku kene menjalankan tanggungjawab sbg seorg makcik yg mithali..melayan kanak2 bwh umur bukan mudah ye..

ini maskot Master Potato yg baru..

BORAK 1

Sharliz : Cik Nem, stokin saya basah la..
Cik nem: lor..camne bley basah?liz terkencing dlm stokin ke??!!
Sharliz: Cik nem ni!!takkan la saya nak kencing dlm stokin??cik nem penah ke berak dlm stokin?

tibe2 terbayang camne agknye berak dlm stokin??pastu penyek2 lenyek2 kan..eewwwww~

BORAK 2

Cik Nem : Liz nak mkn x?
Liz : nak!
cik nem :(lalu ke dapur buat ciken cop [bukan name sebenar]) aaarrgghh!!lipas!!
liz: cik nem..uma ni mmg banyak lipas la..maktok kate dia bela lipas ngan semut..knape dia suka
bela binatang mcm ni?
cik nem: hahahah!ntah?(napelah mak aku ckp benda pelik2 kat budak ni?)





among the makcik-makcik and pakcik2 mereka, definitely mereka menyayangi aku lebih that's why status cik nem auntie mithali itu timbul..skrg diorg tgh cuti sekolah,so bapak diorg ajak g jln2 Penang..itu tak bermakna aku free ye kawan2..mari saya terangkan..ehem2..

kite kembali ke tahun 2009, tambah lg seketoi anak sedara, Adam Muiz name dia..aku x penah me-war2 kan kat dlm blog sbb terlampau bz..

TADAAAA!!


dia kini berumur 8 bulan dan sedang jatuh sakit iaitu demam selsema..bile dia demam, mama dia hantar ke uma maktok dia(uma aku la..maktok tuh mak aku) instead of umah asuhan lalu wujudlah peribahasa ringan sama dijinjing, berat sama dipikul..

Ade lg seketoi tak kuar lg..disebabkan akak2 dan abang2 beliau sayang kan cik nem dia..baby seterusnye ni memilih bulan 10 bersamaan bulan kelahiran cik nem nye juge...yeaaaayyy!!!

Aku sgt happy sbb keluarga Encik Salleh Huden membiak seperti cendawan2 yg comel..hehehe!Jom kite nantikan ketibaan keturunan seterusnye..
weeeeee~~











No comments:

Post a Comment