Sunday, June 6, 2010

Pelajar VS Penganggur

Sekali lagi aku ulangi, aku bukan penulis blog yg baik..
selalu membiarkan blog aku ni sunyi dan terkapai2..
tp bukan saje xnak update..
uma aku tidak dilengkapi dengan kemudahan internet..
tak mungkin lah aku nak pergi cybercafe semate2 nak update blog..
membazir wang lebih2 lg bg penganggur mcm aku.. :(

hidup sbg penganggur dan pelajar adalah jauh berbeza..
at least time blajar duit aku dlm akaun bank lg banyak berbanding sbg penganggur..
sebelum jd penganggur hidup aku sgt bahagia..
ade kawan2 dan ade aktiviti yg menghiburkan..weee~

muke student..(muke penganggur akan di upload later)
iki sedang berusaha..(tulis biodata je pun) aku menunggu dengan sabar..


muke aku sedang berusaha..kenape jd mcm ni?padahal nak bukak paket gula je kn?ini adalah gara2 takde tenaga disebabkan tak cukup tdo..

okay..let me explain..camni ceritenye..

ni McD kat Melaka..temankan Misuri gi interview.. tdo kul 12, golek2 dlm kul 1 baru lelap..bangun kul 4.30am, gerak dr S.Alam pukul 5.30a.m kononnye kene gerak awal sbb jauh + takot jem..smpai kul 6.30a.m..interview kul 10.30am..wasting my sleeping time!!boooooo!!!


ni Misuri yg sedang berusaha..mungkin tekanan lepas di-interview.. :P


Aktiviti yg menggembirakan..i miss green box..


mkn di restoran berprestij..(kan dah ckp..jadi student lg kaya) ni kat Italiannies..

dah sebulan aku jadi penganggur..
sekarang baru ade kesedaran nak apply keje..
tp smuanye sia2 sbb internet slow mcm kura2..
attach resume pn x lepas2..
actually ade banyak lg gambar nak upload..
tp memandangkan internet slow (maklumlah uma tepi sawah) tak dapatla nak upload banyak2.. :(
kawan2..i miss u..
doakan lah aku dpt keje bulan June ni..
nanti time nak settlekan Thesis July ni aku ade wang-wang sen bei $$..bley la kt beraktiviti lg..weee~

No comments:

Post a Comment