Thursday, June 10, 2010

my 1st interview..

This morning..tgh lena di ulit mimpi..tbe2 si faisal kol plak..

Faisal: oiii!!bangun2!
Syanim: ye2..dah bangun dah ni..
Faisal: g siap cepat2..jap lg ko kene g interview..
Syanim: hah?interview?dia datang uma aku ke?(mamai)
Faisal: isk ko ni..x kan lah nk interview dia dtg uma ko plak?

Syanim: Alamak faisal!!aku nak kene pkai baju ape huh?
Faisal: ko pakai baju kurung, pastu skirt pendek pastu pakai stokin panjang..make-up tebal2.
Syanim: kepale otak ko..
Faisal: bersedia tau!nanti dia kol ko gtau kul wape nak dtg..
Syanim: Orait!

Lalu dh tak bley sambung tido gara2 terkejot..berite interview tuh dah pun di sampaikan pada mak Papa..bile dah bangun awal ikotla mak ngan papa keluar g sarapan and merayap-rayap di sekitar jB..

11.40am

Aziz: Wei Syanim, ko punye interview kul 12..
Syanim: Alamak..aku kat bandar ni tgh minum kopi..lambat sikit boleh tak?
Aziz: Tak boleh..ko kene datang kul 12..ala..sempat..lg 20 minit..

Gile ape bg aku 20 minit nak g interview..ingat aku the flash ke ape?bagilah sejam ke..nak gerak ke sane pun dah 10 mnt tau x??aiyoyo!

lalu kami pun bergegas pulang ke uma..nak tukar baju lg..nak print resume lg..sijil tak susun lg masuk file..dahla dalam file penuh gambar artis and lirik2 lagu..so aku sempat masukkan sijil tuh smua time kat dlm kete..gile pening..mabuk kereta aku dibuatnye.. =( gambo artis yg kat belakang2 tuh aku tak sempat nak buang..harap2 dia tak sambung tgk smpai belakang..tp nampaknye tekaan aku salah..huhu..malunye!!nampak sgt tak prepare!!arrgghh!!

bos:wahh!!u ade main band ke?
syanim: err..ade..(bilemase ntah?)
bos: u main ape?
syanim: i main guitar..(adoyai..perasan btol!!janganlah dia suwo aku main gitar depan dia..sumbang nanti..malu aku..huhu)
bos: wah!!ini sape?
syanim: err..tu Avril Lavigne..hee!!

lastly..aku diberi peluang bekerja kat situ..start 1st July..yeayyy!!dapat relax lg!!

No comments:

Post a Comment