Saturday, January 17, 2009

Sharliz Accident

Di dalam kelas subjek ekonomi..

Tibe2 hp vibrate mengganggu konsentrasi aku..dapat msg dari akak..
"Liz accident. Ni tgh on d way g hosp."

Perghh..gile terkejut..berdebar2 rase..ape yang lecturer ni cerite langsung tak bley masuk otak dah..teruk ke sharliz accident?risau gile ni..dalam hati ni tuhan je yang tahu..

Sharliz budak yang kuat menangis..boleh kene darah tinggi kalo dengar dia melalak..kuat komplen..suke suruh2 aku..buli aku..


cik nem, nak makan..cik nem, buangkan tulang ikan..cik nem nak kicap banyak..cik nem nak berak tolong bukakkan lampu toilet..cik nem pakaikan sluar..cik nem tu..cik nem ni..

dia memang banyak kerenah, tp dia sweet..manje..biaselah budak kecik kalo nakal..

bile kelas abis, aku call bapak aku tanye pasal sharliz..dia kate sharliz tak parah..just kaki tergilis kereta je..nasib baik tulang x patah..


syukur lah sharliz tak accident teruk sgt..fuhh..lega..

kepade pengguna jalan raye di luar sane..berhati2 di jalan raya..bagi penumpang kereta di belakang, dah tibenya mase utk korang memakai seatbelt..jangan degil2..


tirulah macam saya..ingatlah org tersayang..








No comments:

Post a Comment