Friday, January 2, 2009

hello! my name is..

hye!
memandangkan this is my 1st time tulis blog..maybe i should start by introducing my name..ok..lets start..

name sebenar :
Nur Syanim Bte Hj Salleh Huden

name panggilan :
syanim

name manje :
anem

name pendek :
nem

name-name laen:

  • anemon - gabungan anem + demon (akak aku bagi)
  • syaiton - tag name aku syanim, mak cik kantin ingat name aku syaiton..dan ade beberape org yang panggil aku dengan name ni..hello, i'm not evil k?huh!
  • sanem - panggilan dari saudara mara yang jawa..
  • cik nem - panggilan dari anak buah aku..diorang cute tau..he!
  • anemphetamine - penganugerahan dari Genjo Sanzo..thanks for your support..
kalau korang tengok name aku boleh diumpamakan bagai warna-warna pelangi yang menghiasi langit biru yang luas setiap kali selepas hujan dan campuran sedikit sinaran matahari serta menjadi keindahan alam..

huh..

so, to end this..i want to ask you..which name are you going to call me?

3 comments:

  1. hehe..i want to call u nem syg! hakhak!

    ReplyDelete
  2. me next.. i want call u syainem its a combination between anak setan and syanem.. :)
    toche2..

    ReplyDelete
  3. mestlah sentet...
    hahahahahahahahah....

    ReplyDelete