Sunday, September 5, 2010

Masa Lapangku..wee~~

Macam biasa..kalau takde keje kita hendaklah cari keje..
Gambar2 ini hanyalah rekaan semata2 dan tiada kene mengena antara hidup dan mati..

Let the fantasy begin..(drum roll)


Gambar2 orang2 yang terkenal dan di bahagikan kepada 2 kategori:

Kategori Pembunuh Upahan

Pembunuh 1


nampak macam tak takot..dia akan berpura-pura baik, ajak dtg uma atau ajak berkahwin..seterusnye dia akan membunuh juga dengan cara lemah lembut..




Pembunuh 2


pembunuh ini adalah yg paling famous..biase keluar dalam TV..filem terbaru nya adalah Twilight Eclipse..mendapat sambutan terhangat..dia akan membunuh peminat2 nya..



Pembunuh 3

Ini merupakan pembunuh terganas di abad ini!!Tidak menggunakan apa2 senjata untuk membunuh..mempunyai stamina yg kuat dan hanya mematahkan tulang2 si pemangsa dalam sekelip mata..




Kategori Orang Kaya

Si Kaya Pertama


Kerana terpengaruh dengan cerita Princess and the Frog, hobinya membela katak..lalu mencium katak2 belaan nya dan ada diantara katak itu bertukar menjadi Putera Raja yang berasal dari Siam..memandangkan mukanya pun se-akan2 orang Siam mereka pun berkahwin dan menjadi kaya..


Si Kaya Kedua

Memang dilahirkan dari anak orang2 kenamaan..Mempunyai kedai alat muzik dan di situlah beliau berkenalan dengan Slash dan jatuh cinta..Kini menjadi isteri kepada Slash lalu mengikuti perkembangan dan fesyen suaminya..walaubagaimanapun, Slash tak tahu yang isterinya juga ade hubungan sulit dengan Man Kidal..


Si Kaya Ketiga

Orang paling kaya dan suka menunjuk2 hartanya..suka sepah2 kan hartanya..mula menjadi kaya setelah berjinak dengan menjual selendang, seterusnya pakaian, kasut dan kini memasuki pasaran gelap menjual dadah dan barang2 cetak rompak..









2 comments:

  1. nem..nampak mcm aku org kaye ke3 tu..is it??ke aku prasantan??kalo aku, bile ko amek gamba tu??

    ReplyDelete
  2. mmg kau la..ape masalah kau ni..xknal diri sendiri ke?atau aku edit bagus sgt??heheheh!time kat italiannies la..

    ReplyDelete