Monday, January 25, 2010

luahan hati ini

12.30 pm
sedang mendengar bring by boring brick-paramore..dude, i really love this song..rase mcm mau mlompat2..

ptg ni ade kelas applied-juge dikenali kelas berangan sbb kite berpure2 jadik sebuah consultant qs, kene buat keje ofis, bwat taking off, jalan sini sane cari mcm2 data n then kene present kat client (which is the lecturers)..group plak yg dah dah ditetapkan dengan yg org kite tak brape ngam n ade juge yg x kenal..nampak cam tough je subjek ni, but it carry only 2 credit hours to compare with other subject that carry 4 to 6 credit hours..ya..subjek ini mmg menganggu dan bosan.

sem akhir ni agak busy especially thesis..submit 5 march which is tgl 1 month and 1 week, aku bru buat chapter 2 and data x dapat lg..so aku x bley teruskan wat chapter seterusnye dan ia terbengkalai hingga kini..aku kene cari minimum 5 projek for both IBS and conventional and bile di totalkan it will be 10 projects..namun bukan mudah org2 di luar tuh nak bg data2 mereka itu..

nampak je cam happy, dlm hati ni sgt lah tertekan and sampai termimpi2 pasal thesis..no one knows that including iki..huhu..ko pasti bosan mendengar mimpi pasal thesis dan aku juge xnak menambahkan tekanan pada diri sendiri..sbb tuh aku tak cite..(sorry iki)

walau bagaimanapun, hidup mesti diteruskan..demi grad on time aku akan cube berjuang hingga ke waktu2 terakhir aku..go syanim go!

No comments:

Post a Comment