Sunday, December 27, 2009

myWebFace..

final sem bakal bermula..so, next 2 days aku akan pulang ke shah alam dan menjalankan aktiviti sbg student..(student life mmg best)bile kat sane nanti semestinya aku akan berjumpe ngan org2 ni---->iki, misuri n shiha..

wpn dah sebulan lebih x jumpe korg, aku still ingat muke korg..n then, dengan menggunakan imaginasi dan bakat yg ada, aku tukar kan imej korg jadik cartoon..(me also included)
kite mulakan ngan shiha!



Pic 1-Shiha :berambut kerinting di hujung, bercermin mata, biasenye bermuke masam dan gemar memakai t-shirt orange time duduk uma..



Pic 2- iki :berambut kerinting (buat kat endon tau), suke ketawe n bile dia ketawe mate pasti tertutup rapat seolah2 ketawe dlm tido, duk uma pkai seksi2 sbb panas..mengkartunkan iki mengambil mase yg paling lame ye..huh..




Pic 3 - misuri : haha!aku terbayangkan misuri pada suatu ketika (xbley elaborate, lu pk lah sdiri), dengan scarf egypt beli kat time square, berambut boyish cut, berkening lebat dan berbulu mate lentik..



Pic 4 - syanim :haha!.singlet kegemaran aku, bley dipakai dlm ape jua situasi..xnak elaborate lebih2 pasal diri sendiri..




so camne?mesti korang terharu kan?so, moge2 final sem mmg btol2 final sem kite smua, xde yg tersangkut, grad on time..amin..

No comments:

Post a Comment