Wednesday, March 18, 2009

Transfer of Technology

Today in class measurement, disebalik belajar kira2 steel pile, kitorg dapat belajar utk memilih jodoh yang sesuai..
ya..ilmu ini di transferkan oleh cik zizan kepada kami..
menurut cik zizan, perangai org ade 4 jenis..

ANAK 1st
  • merupakan org yang responsible..
  • dia suke menonjol, kalo org tuh rendah biasenye akan jadik org berjaya (top person)..coz org rendah nak bg org laen nampak dia, maka dia akan lebih menonjol..
  • suke pada power..
  • ego yang tinggi..

ANAK 2nd
  • seorang yang romantik, lemah lembut..
  • boleh mententeramkan org..
  • cool orangnye..
  • jenis tak banyak cakap..
  • once dia mengamuk-bahaya

ANAK 3rd
  • kuat marah..
  • ego tinggi tp anak 1st lg tinggi egonya..
  • suke pade warne2 yang cerah..
  • active..
  • dlm 1 group- dia yg plg menonjol..

ANAK 4th
  • nampak mcm cool, tp tak bley nak predict bile dia nak marah..
  • sensitive..
  • api..
then, anak ke5 start with 1 balik and seterusnye..

CONCLUSION
  • anak 1st tak ngam dengan anak ke-3..
  • anak 2nd suit ngan mane2..
  • anak 4th susah sikit, but can be close friend ngan anak 1st..

so, cube bandingkan u and ur partner..sesuai ke x?
tp jangan percaya sangat..jodoh pertemuan di tangan tuhan..manusia merancang tuhan yg menentukan..

P/S-aku anak ke-3..he!


my mom and dad..

juz nak wish kat diorang happy belated birthday..papa-8 march, mak-15march..beza seminggu je..tak dapat nak sambut birthday diorang sbb jauh di mata tp dekat di hati..call je la and wish them happy birthday..

kalau lah aku ni kaya raya-millionaire, hadiah yg aku bercadang nak belikan..jeng3x!









ni porsche utk mak and papa..share tau..pastu pegi jalan2 dua org..papa kalo ajak pempuan laen, anem tarik balik keta ni..he!

1 comment:

  1. wei...aku anak no 4
    cam na lak?? kira tk kawin la aku..
    kahkahkah...
    tp...cam tk btol jew..
    kuang..kuang..
    aku ada pic keta 2 gak..nk??

    ReplyDelete