Wednesday, March 25, 2009

Macam-Macam Adaaa~

yes..that's right..tajuk kali ini adalah macam2 ada~ sebab ade banyak benda nak cerite..

FAKTA TENTANG PERFUME

Tahukah anda, selain menyembur perfume kat anggota badan seperti tangan. dada, perut,belakang badan dan sebagainya, ia juga boleh disembur di mata..

macam mana saya tahu?

iki baru buat pagi tadi..

ya..dia telah menyembur perfume ke matanya..

kesannya : matanya berbau wangi, membengkak, merah, dan semakin sepet..

lalu dia terpakse singgah ke 7eleven utk membeli eyemo..

haha! :P


CR JODOH

Cr Jodoh = cari jodoh..bukan carls jodoh ye..

i got a friend yg dipanggil cr jodoh..sejarahnye, mase mule2 perkenalan dia sms aku suruh carikan awek utknye..siap bg specification awek cmne yg dia nak..so i put his name cr jodoh dalam phonebook..

tp aku adalah ibu ayam yang tak bertauliah..so, aku xdapat carikan dia sorang awek..lalu dia cari sendiri..

sekarang, dia dah jumpa pasangannya..pagi tadi dia pegi belikan kek untuk sambut birthday awek dia..kot?atau mungkin saja2 beli..

the point here is, dia belikan aku cupcakes..




cupcakes punye kotak..cantiknye..




cupcakes perasa oreo and kacang


cupcakes ni cantik sgt..syg nak makan..so aku tak makan lagi..

kotak dia pun cantik and aku bercadang nak buat tabung..

thanks to cari jodoh..aku amat terharu..
semoga perhubungan kau dan awek kau kekal sehingga ke anak cucu..


BOWLING TOURNAMENT

ni cite minggu lepas.. baru arini dapat cite..

kelas pagi khamis lepas dibatalkan, lalu kitorang satu kelas bercadang pegi main bowling..

adalah dalam 4 lane..

so, keputusannya group aku no.2



ni group aku..dan aku adalah ketuanya..haha![perasan je]




classmates yg sporting and best..he!



yg baju merah tuh yo namenye..sebok tayang muke..bwekk! :P

we had so much fun..weeeeee~

















No comments:

Post a Comment