Saturday, December 31, 2011

2011

Holla!

Pejam celik pejam celik dah nak habis tahun 2011..gile skejap mase tuh berlalu..yg peliknye aku nampak muda je lg..haha! mesti sakit hati bace kn?kn?sabar ok..sapelah yg nak puji kalau bukan diri sdiri..

ok..ape nk cerite?pasal azam 2011 aku dgn dukacitanya nk bgtau aku gagal..berat x turun..masak pn bley dikire berape kali..hukhuk..sedihnye..malas la nak buat azam thn 2012..nnti gagal lagi..

Last day of 2011, aku bangun tdo lambat, bangun2 pegi setelkan hutang kat w1max..dah 3 bln xbyr rupenye..sbb tuh fb aku diam seribu bahasa..lepastu jalan sorang2 pergi beli cd..beli cd banyak gile tp bile sampai uma bukak www.maaduu.com layan cte korea online..oh perempuan..nafsu mu kalau x dibendung camni la jadinye..nampak bende semua nak beli..lepas layan korea tgk2 dah malam..ni la dia, kalau bangun lambat hari mu xberape nk bermakna..oleh itu bangun la pagi..banyak bende bley buat..

xtau la ape nk update lg?nnti la sambung cte lg..sorryla bazirkan mase korg utk bace post yg xbyk isi ni..haha!k.bye!







No comments:

Post a Comment