Tuesday, October 18, 2011

I'm stress with myself

Walaupun hidup dah nak dekat 25 tahun, arrrrrgghh!!stress!!dah tua..isk2..rase mcm bru smlm lepas SPM!!tidaaakkk!!

ok..sambung balik..idup dah nk dekat 25 tahun tp still -aaaarrgghh!!stresss!!

umur hampir 25 tahun, aaaarggghh!tidak!tidak!

ehem..ok..sambung balik but skip the numbers part..tarik nafaaas,lepaaas...haaaaaafuhhhhh...
umur ditto TAPI.. still xbley control diri sendiri..yeay!berjaya abiskan ayat.. =D

Aku plan nak kurangkn berat badan or in other word nk kuruskan badan, tp xmampu jugak nak bwat! i can't control myself!! HELP! Ni azam tahun 2011 tau!! Tp dah nak ujung tahun nampak gaya mcm akan fail je!

Lagi kate nak kurus lagi banyak roti canai aku makan!Just imagine that for today Breakfast - 2 keping roti canai, Lunch - nasi lemak + ayam McD, Dinner - nasi 2 kali tambah + sambal udang, Supper - Ayam Goreng McD + half fillet o fish + fries + sundae coklat...kenape supper begitu banyak??

I did jogging every weekend, but after that i eat as usual..nasi lemak, roti canai..benci!benci!camne nk control diri ni?? It's not easy to stay fit..What should i do??

1. Beli jus mate 5?
2. Pergi gym?
3. Cari pakar pemakanan utk jage aku? or
4. Give a chance for myself to control itself?

the last suggestion seems to be free..hurmm...

Ok..lets choose the last one..I choose number 4!!

RIGHT HAND UP!!

Starting from tomorrow, me Syanim will control myself by not eating so much food and make sure that my weight reduced until it reach the right figure..

RIGHT HAND  DOWN!


4 comments: