Friday, September 9, 2011

Laju

Yo whats up!selalunye kalau type post mesti akan pikir lame2 dan tekan back banyak kali..juga ade termenung lame2 memikirkan ayat ape yg plg sesuai nak bg org paham in the end org tak paham jugak ape aku cakap..

hari ni aku nak type post ni tanpa tekan backspace dan tanpa bepikiran panjang..maka oleh itu akan berlaku kesilapan ejaan atau ayat yg salah mungkin anda tak paham..

sekarang ni saya berada di opis wpn sudah pukul (tgk jam jap) 6.25ptg tp still tak balik uma lagi..keje ade berlambak depan mate (alamak tertekan backspace) tp tgk blog org dah lebih sejam membazir mase kat opis padahal kat umah ad e tenet..nampak x salah eja tuh original tau bukan buat2..

takde ape lg nak cite cume rase lapo and rase nak merayap tp kawan takde, ade kawan tp dia takde duit nak kuar aku pn takde duit nak support dia..huhu..mcm mane ni?terpakselah duduk uma lgpn duit aku pn tak banyak tp rase nak merayap jugak la..adoyai..

takpelah..sampai di sini sahaja saya mnype post ini dgn kelajuan 140km/jam sgt laju tanpa tekan backspace atau termenung lame2 nak pk ayat..so korang aopahanm x ape aku cite ni?yg salah eja tuh nak ckp 'paham x ape aku cite'?ok..kalo tak paham beramakasud aku gagal..haha!

o..eh?apoe  aku type ni makin banyak salah plak..oklah..saya ingin meminta diri..semoga anda paham ape aku cube smpaikan..tattitiuutu..

No comments:

Post a Comment