Tuesday, December 7, 2010

Ku Jumpe Doktor ku..


Just got back from Rumah Limas @ Danga Bay..
Lepak2 with Aza saje..




Ni lah Aza..friend since Form 4..gile terror kimia and now working in IJN, duduk dalam Lab bahagian manufacture ubat2-an..gile gempak kan kerja dia??kn?kn?

So, aku tanye "aza, kire kalo aku ngadu aku sakit kat area tengkuk, pening2 tuh ko tau r ubat ape aku kene makan??"

"owh..tuh maksudnye ko stress.."

Hebat kan?dia tau aku stress??yes! mmg tgh stress pn..and i dont even realize yg pening2 ni akibat stress.. So, td borak banyak cerita pasal kesihatan and some stupid jokes..layanzzz!



ade rupe org stress ke??ngehehehe!

After gelak2..then we go home and make an appointment with each other..Appointment ape??ape lg?? KAraoke la..haha!lalalala~


Snap! snap!
hanya boleh ambik gambar di tempat gelap begini sesama muhrim saje ye..

No comments:

Post a Comment