Monday, August 23, 2010

interview #2

tomorrow will be my second interview..
kali ni interview ngan government..
file dah susun lawa2..takde gambar artis lagi dah..
semua gambar2 lagha tuh aku dah buang..he!

eventhough i'm degree holder..
tp sok interview utk jawatan technical assistant je..
i dont care..as long as dia government..
cause satu hari nanti aku akan jadi suri rumah gak..
keje dengan gov. bley balik awal and then bley manage masa sebagai suri rumah..he!miangnye aku ni..

tp bile di fikir2 kan balik..
seronok dah keje dekat tempat sekarang..
coz baru nak cari pengalaman..
or maybe sbb ade 2 budak ni..


dua2 mulut cam bertih jagung..
bercakap je tak berhenti2..
aku plak jadik tukang gelak je..
tp bile dworg takde jadi sunyi sepi la jawabnye..
kalau dworg bace ni mesti terharu..
tp aku tak bagi dia bace blog aku..rahsia..hehe!

camne pun..i'll try my best for tomorrow..
dapat ke tak dapat redha je la..
whatever happens, semua tuh akan jadik pengalaman..
so..GOODLUCK SYANIM!!GO!GO!GO!

No comments:

Post a Comment